Nacházíte se:  blog  /  Daja  /  Nový Zéland II.  / Zpět na místě činu - Nový Zeland

Zpět na místě činu - Nový Zeland

Nový Zéland

Vytvořeno: 09.01.2015
Autor: Daja

Přilétáme do Aucklendu a na letišti se k nám připojuje Petra - Katčina učitelka angličtiny. Jedeme se ubytovat a pak vyrážíme do města. Oproti Melbourne nebo Sydney je tady naprostá pohoda, málo lidí, klidnější doprava. Ráno se jdeme podívat na město ze SkyTower, nakoupíme pár suvenýrů, vypereme v prádelně, půjčíme si další auto, rozloučíme se s Petrou a vyrážíme za Danielou a Chrisem do Hahei na farmu jeho rodičů . Tady jsme se měly suprově, nejlepší lidi a nejlepší Silvestr!  Viděly jsme spoustu krásných míst a jedly famózní fish and chips. Po cestě do Rotorui se stavujeme v Tauranze a v hrozným horku lezeme na Mt. Manganui. Někteří si tady chodí zaběhat. Výhled je nádherný a stojí za to. Příjíždíme k Daniele a Chrisovi do jejich kouzelného domečku s ovečkama. Moc se nám tady líbí. Druhý den všichni jedeme na Mt. Ruapehu, kde je v zimě jediná lyžovačka na severním ostrově. Teď je to tady měsíční krajina. Viděly a cítily jsme best of Rotorua, bahno, termální jezírka, obří stromy a jeden taky opletený.:-) Asi dvě hodiny odsud jsou Waitomo caves. Jeskyně, kam se jdeme podívat na svítící červy. V úplné tmě a tichu plujeme na loďce jeskyní a nad hlavou nám září tisíce slintajících červíků. Je to nádhera. Tady se loučíme s Danielou a Chrisem. Děkujeme! Bylo to super! A pokračujeme směrem k národnímu parku Mt. Taranaki. Tady poprvé vidíme pláže s černým pískem. Vstáváme brzo ráno a ještě asi hodinu a půl jedeme k sopce Mt. Taranaki. Ze základny v Dawson Falls začínáme stoupat k vrcholu Mt. Fanthams. To ještě netušíme jak hrozný terén nás čeká. Kamení se nám sype pod nohama, jeden krok tam dva zpátky, ale pomalu se plazíme nahoru a najednou máme úžasný výhled na Mt. Taranaki. Máme štěstí, že se mraky na chvíly rozestoupily. Cesta zpátky je ještě horší, držkopády nás neminou. Místo pěti hodin, jdeme sedm, světový rekord to nebude. Nocujeme v kepmu v Otorohanze, je to kiwi město skrz na skrz. Oběd v surfařském ráji Raglanu a na večeři už jsme na úžasných plážích Piha a Karekare. Vychutnáváme si náš poslední západ slunce na Zélandu a užíváme si místní pohodu a klid. Před odletem se ještě stavujeme podívat na hnízdiště mořských ptáků v Muriwai a na poslední pohled na Auckland z Mt. Edenu. Podruhé to není jako poprvé, ale Nový Zéland je prostě nádherný a pohodový.

Vytvořil: Daja   Zobrazeno: 347x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.