MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2010 US roadtrip + Route 66 + Havaj  / 10. den - Los Aneles - Beverly Hills a cesta do Barstow

10. den - Los Aneles - Beverly Hills a cesta do Barstow

USA

Vytvořeno: 17.09.2010
Autor: MaldaCZE

Ráno vstávačka v 9:40, snídaně naproti hotelu v Joe´s shack baru. Parádní námořnickej bar. Dáváme se k snídani lososa s krevetama a rejží. Luxusní záležitost. Po snídani se ještě podívám na tuleně co hejkaj v maríně a jedem po HW1 po pobřeží na konec R66 na Santa Monica blvd x Ocean.st. Na tomto místě začíná naše R66 jízda. Během jízdy ke konci R66 nám udělalo auto myšku větší než běžně tak jsem se nasral a šáhnul na klakson i když řídil Martin. Toho mexikánce to asi dopálilo a začal málem takovej car fight..lehce do nás najížděl, něco vykřikoval a gestiguloval. My se smáli a gestikulovali taky. Pak jsme se ale potkali na semaforu vedle sebe a už to vypadalo, že to bude vostřejší. Nakonec  se to nějak sklidnilo. Asi bysme z toho nevyšli jen tak. Dnešek jsme chtěli prožít v zábavním parku Magic Mountain, kterej patří do řetězce 6 Flags. Cestou tam jsme projeli Beverly Hills – ulice Rodeo drive (tam žijou nějaky celebritky), Sunset blvd, Roxbury dr. a další. Všude luxusní domy, před nima nestálo žádný špatný auto. Samy porsche, maserati, RR atd...pastva pro oči...možná že jsme potkali někoho znamyho, ale přes černý sklad jsme nikoho neidentifikovali. Po cestě ven z LA byla zácpa, tu jsem prospal a s ní zatím nejširší silnici 8 pruhů jedním směrem a 8 druhým. Jedem tedy do Magic mountain.  Já spím a najednou slyším máme problém. Tak se vzbouzím a ptám se co je. Martin, ty zmrdi maj zavříno. Park zel prázdnotou, otevřeno jen o vikendech a o prazdninach. Ani jedno nebylo. Ještě přijelo par aut, všichni byli nasraní, protože jeli dlouhou cestu J. No nic, lehka pauzička a jedem směr Mojave a Barstow (LA-Barstow cca 166 mil). Už si to valíme po dálnici a Markéta říká, hele proč svítíme v autě? A já asi dveře nedovřený a Martin , jo rear door jsou otevřený, koukne dozadu a říká to bude jen to sklo (u tohodle aute se otvírá bud jen sklo nebo celý dveře). Koukne ještě jednou a my taky a najednou..a kurvaaa!!! A hroznej smích....celou dobu jedeme s otevřeným kufrem. A proto ty nechápavý pohledy amíků. Tak rychle zastavujem a kontrolujem co jsme ztratili. Martin hledá platební karty a vůbec všechny karty co měl po kupě. Markéta pohřešuje pravou botu. Takže urychleně se vracíme zpět asi 2 míle zpět k parku. Karty nikde, bota nikde. Ptáme se dalších co si nabyli o zavřený dveře, jestli něco neviděli. Tak jedem po cestě kudy jsme jeli, po pár metrech na nas mava nějaká borka a v ruce botu, super máme ji, Martin prohrabává kastlík a hurá máme i karty. Takže nerušeně pokračujeme. Cestou vidí Martin značku AFB (air force base), tak tam chce jet, co kdyby tam bylo muzeum. Tak jedem, najednou checkpoint a vojáci ve zbroji.  Martin jim říká, že jedem do Mojave jestli jedem správně, že GPS blba, týpek si bere pas a že na nejbližším místě to máme otočit a vrátit se, že nám pak pas dá. Tak děláme u-turn a jedem zpět. Pas nám dává a ještě přídá k dobru, že bojoval s čechama v Afghánistánu. Tak jedem zase zpět, ale můžem si říct, že jsme byli na území Edward´s AFB – největší vojenský základně – údajně. Vítá nás Mojave, brána do vesmíru. Martin tu byl a tak vjíždíme na další, tentokrát soukromý letiště. Tady nic moc není, uděláme fotek a bez problémů jedem dál do Barstow, kde dnes přenocujeme v Motelu American Best Value Inn.  Vypadá to tu stejně jako v serílu My Name Is Earl. Podobnej motel a podobnej bazen J stylovka, už je to na R66, kterou jsme dnes ještě lehce objeli, kvůli parku. Ještě jsme udělali malej nákup jídla a pití a přemýšlíme jakej bude zítřeší cíl. Už to vím, zítra jedem do Death Valley a pak do Las Vegas. Vymysleli jsme si ještě 5 denní výlet mimo plán, takže honíme čas, abysme to stihli. Ted v TV vidíme, že v San Bernardinu na R66 je sraz 1700 dobovejch aut. Slintáme na to a nadáváme, že nemohli říct dřív. Valí to tam do neděle, ale nás se to už bohužel netýká. Ale myslím, že si to vynahradíme naším výletem. Už i víme, že Mustang novej nejlevnější stojí 22tis USD a že je lepší si koupit novej než ojetej J No nic, mam dost a všichni ostatní taky. Takže zítra.

Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 973x.

RSS této diskuze

Diskuse

Miloš
Ahoj výletníci, tak už prohráváte těžký prachy ve Vegas :-)
21. 09. 2010, 16:35:56

M+M
čti další a dozvíš se :)