MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2010 US roadtrip + Route 66 + Havaj  / 11. den - Calico, Death Valley, LAS VEGAS (Nevada)

11. den - Calico, Death Valley, LAS VEGAS (Nevada)

USA

Vytvořeno: 18.09.2010
Autor: MaldaCZE

Ráno v motelu úsměvná snídaně na recepci – ještě, že jsme si vzali řízky z domu – měli pečivo z nákupu. Směrem do Vegas jedeme přes městečko Calico nazývané Ghost town. Městečko, kde se cca roku 1885 těžilo stříbro a žilo tam asi 2tis lidí. Nyní je to prázdný, žije tam asi 8 lidí. Je to takovej skanzen. Ale má to atmosféru, jo  a kupuju si tam klobouk J.  Pokračujeme lehkou zajížďkou do Death Valley. Cesta po rovný nekonečný silnici, kde nepotkáváme skoro jediný auto. Nádherný skály kolem a začínající poušť. Řídí celou dobu Markéta, jde jí to.  Před náma se otevírá údolí a na jeho dně nekonečná rovina.  Přijíždíme k místu, kde se může vstoupit na plochu vyschlého jezera. Dno jezera je 88m pod hladinou moře. Je to jedno z nejníže položených míst na Zemi.  Ohromný vedro 45°C, ani kousek větru. Ale ta nekonečná bílá solná poušť je super. Vybavujeme se lahví vody a jdeme kousek asi míli směrem do pouště. Ukopnu si kousek solný kry jako suvenýr a jedeme dál. Vjíždíme do dalšího státu – Nevada v pásmu -8 hodin, ale neuznávají letní čas, taže -9h. Jedeme kolem místa Area 51. Chtěli jsme se jet na tajňačku podívat na nějakou horu a udělat pár fotek utajovaných přistávacích drah. Škoda, že už byla skoro tma, tak jsme to pálili do Vegas. Ubytováváme se v hotelu Hampton Inn Tropicana. Kousek od hlavního stripu. Po chvíli jsme ready a vyrážíme do casina. Jako první jdeme do New York New York, který je po cestě. Ale hlavním cílem je Bellagio, asi kvůli Dennyho parťákům J Posíláme pár babek do slotů. Martin hned vyhrává a furt do kola. Barmanky nosej drinky, protože hrajem, i když o centy. Mě to nějak necinká, ale taky se našla vlaštovka. Fotíme se s výherníma ticketama. Martin ještě nějakej dolar rozmnoží a ja jdu zkusit black jacka. Vždy ve fiktivním casinu jsme na tom těžce zbohatli. Min sázka 10 USD, Markétě není 21 a nesmí hrát a ani nesmí přihlížet. Tak pozoruje z povzdálí. Na black jacku to jaksi nevyšlo tak berem taxi a jedem na hotel. Martin usnul oblečenej s hlavou v notebooku.

Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 726x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.