MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2010 US roadtrip + Route 66 + Havaj  / 28. den - Hawaii - 4. den, pokračování v objížďce ostrova od východního pobřeží po severní

USA

Vytvořeno: 05.10.2010
Autor: MaldaCZE

Vydáváme se po již lehce projeté trase dál na severní pobřeží. Cestou ještě vyšplháme na Makapu´u head a k májáku. Odtud je nádherný výhled na Makapu´u beach, kterou omývají obrovský vlny a v nich je pár surfařů. Výstup byl cca hodinku a dolů zhruba stejně. Pláž se nám z vyhlídky líbila, tak jsme se tam na chvíli zakempili. Vlny byly ještě větší než se zdály. Šli jsme je vyzkoušet. Ohromnej randál a obrovská síla vody. Vždy jsem se zapřel a stejně mě to odkutálelo pryč, natož Markétu. Takže jsme chvíli blbnuli a pak na krásný bílý pláži pozorovali surfaře a relaxovali. Jedeme dál po pobřeří a průběžně zastavujeme na plážích. Všude palmy, bílej písek, velký vlny. Krása. Tady na plážích už není moc turistů. Je to „daleko“ z Honolulu J. Zastavujeme se i v nějakém parku, který mají zase jako rezervaci, ale vcelku tam nic není, takže ho rychle projdem a jedem dál. Na pláž Kanenelu odkud je krásný výhled na ostrov Chinaman´s hat, který připomíná klobouk. Proto ten název. Vedle pláže se zvedají hory a Kaawa valley. Nádherný zelený hory, jejichž vrcholky i když nejsou vysoký tak jsou v mracích. V nich a údolí se točilo pár dílů Lost, Jurskej park a další filmy. Čím více jedeme na sever, tím více je všude zeleně. Kolem silnice je skoro prales, kterej je hned za pár domkama a kde to není udržovaný tak to bujně roste. Malej ostrov a spousta jiných míst. Míříme na severní roh Kakuku point, kde je Turtle bay. Luxusní rezort a krásná pláž. Hned vedle je Sunset beach, ale na tu jsme už nedojeli za světla a západ slunce jsme viděli v Turtle bay. Po zapadnutí slunce je skoro ihned tma a tak jsme jeli jinou cestou zpátky do Honolulu. Cesta přes úhlopříčku ostova zhruba hodinku. S mým omylným odbočením to byla hodka a půl. Zrovna nebyl 16 mil nikde sjezd kvůli horám a tak jsme dojeli skoro zase na východní pobřeží J Večer jsme byli zase docela zlomení takže večerní trajdání nebylo a nabíraly se síly na další den.

Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 1061x.

RSS této diskuze

Diskuse

Ahoj, chystám se začátkem příštího roku navštívit Havajské ostrovy a sháním informace. Můžeš mi, prosím, poradit, kde sehnat laciné ubytování, jak se přepravovat mezi jednotlivými ostrovy a co si určitě nenechat ujít? Děkuji. Zdeněk Vesecký
20. 09. 2012, 12:03:39

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.