MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2010 US roadtrip + Route 66 + Havaj  / 29. den - Hawaii - 5. den, severní pobřeží, Waimea valley a Audubon Park, šnorchling

USA

Vytvořeno: 06.10.2010
Autor: MaldaCZE

Ráno vyjíždíme, přes Pearl Harbor přímo po H2 na severní pobřeží až k Sunset beach. Takže krásně navazujeme. Kousek u Sunset beach je malej národní park – Audubon park. Asi 2 míle do vnitrozemí je cesta podél potoka v udržovaným pralese. Všude spousta palem, exotickejch kytek a všeljaký zeleně. Bylo tam dost druhů kytek, který mám doma a moc se jim nedaří a tady to roste jako by nic. Cílem cesty je malej vodopád, pod kterým je jezírko, kde se dá koupat. Není zrovna průhledný jak jsme čekali. Chvíli relaxujeme a jdeme zpět. Kolem chodí pávi, nějací papoušci a prostě je to taková přírodní botanická zahrada. Po projití jdeme na pláž Pupukea, kde podle potápěcí mapy je jedno z nejkrásnějších potápění a šnorchlování. Den předtím jsem koupil Markétě šnorchl. Šel jsem ho vyzkoušet a když jsem viděl těch nádhernejch barevnejch ryb tak jsem si šel koupit taky a šnorchlovali jsme spolu. Krásná čirá voda, dnes skoro bez vln a všude hejna ryb. Na pláži se válime skoro celý odpoledne, protože víme, že druhej den odjíždíme tak ať si i trochu zaplážujem, nasluníme a načerpáme energii. Ještě se zastavujeme na další pláži, která je opět krásná s velkou skálou jako dominantou. Pod vodou, ale už toho tolik nebylo. Ještě se jedeme podívat přímo na další roh ostrova na Kaena point. Zastavujeme, ale kousek před ním, protože je tam nezpevněná cesta a náš mustang už není náš offroad yukon. Tohle pobřeží je už mimo civilizaci, na pláži, kde jsou i kameny jsou jen kiteři. Chvíli na ně koukáme dáváme piknikovou sváču, kouknem na západ slunce. A jedem zpět na hotel. Večer se ještě jdeme projít do centra na promenádu a Waikiki beach a koupit nějaký poslední suvenýry. Hlavně SPZ havaje. Stánek má ale jak na schvál zavříno. No co ještě tam sjedem ráno než pojedem vrátit auto.

Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 731x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.