MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2010 US roadtrip + Route 66 + Havaj  / 7. den - San Francisco, Santa Cruz, Monterey

7. den - San Francisco, Santa Cruz, Monterey

USA

Vytvořeno: 14.09.2010
Autor: MaldaCZE

Ráno po probuzení jsme rozeslali pár CS requestů na ubytování v Monterey. Během dne se ozval Jared, který nás u sebe nechal přes noc. Rozloučili jsme se s domácím Georgem a vyrazili. Dnešním cílem byl Golden gate a Crooked st. a pak cesta po po HW1 do Monterey (. Než jsme přejeli Golden Gate, přejížděli jsme ještě ohromnej most Johna F. McCarthyho cca 5 mil dlouhej. Poté po chvíli přejezd na GG a na vyhlídku. Krásnej most, prostě klasika, kterou musí vidět každej kdo navštíví SF. Dál jsme chtěl vidět a projet Lomard st., konkrétně její část - Crooked st. K té jsme jeli přes fajnovou čtvrť kolem Marina st. Po projetí klikatice jsme už mířili směr HW1 na jih. Cestou jedeme po malý přímořský ulici, kde je velký molo, na kterým chytaj asiati ryby. Jdeme ho projít a udělat pár fotek a jeden z nich zrovna vytáhnul rejnoka. Byl na seznamu zakázanejch ryb, který se musí pustit, ale to ho netrápilo naporcoval a dal do tašky a mazal domů . Cestou jsme si vzpoměli, že jsme zapomněli v SF koupit suvenýr – model cable caru. Snad ho budou mít jinde ještě. Highway 1 vede po pobřeží, kde jsou nádherný pláže a panoramata. Na plážích nikdo není – je docela zima i když je hezky. Fouká studený vítr, ale toho využívájí kiteři, kteří si to tam luxusně pondávají. Cestou po pobřeží, kterýmu se říká Big Sur a táhne se cca 90 mil potkáváme maják, pár fotek a valíme dál. Zastavujeme se u farmáře koupit jahody, hrášek a nektarinky ať furt nežerem burgery. Všechno jsme hned snědli – hrách, jahody dohromady – divočina. Stavíme v Santa Cruz – surfařská a sk8ová základna. Je už po sezoně a tak to tam zeje prázdnotou. Ještě vbíháme na pláž a fotíme západ slunce a pak už přijíždíme do Monterey. Dáváme večeři steak a burgery a jedeme k dalšímu Csurferovi. Přes den jsme se doháněli po sms a CS. Nakonec nacházíme v pěkný čtvrti pěknej domek. Na CS jsme se dočetli, že týpek byl 20 let u námořnictva tak k němu jdeme s repektem. V dveřích nás pozdravem puberťáků trochu rozhodil. Všichni připraveni podat ruku a on ruku v pěst. Tak jsme si s nim každej pěstí ťukli. U něj doma asi zatím nejlepší co jsme byli, asi slušnej vojenskej důchod. Bylo mu 39 roků. Bez baby, všechno hodně až s chorobnou přesností na svým místě. Tak jsme si ho zařadili, jako souseda Kevina Spaceyho v Americký kráse. Jen jsme nenašli vitrínku s talířem z 3. říše. A nevíme jestli byl buzna  Martin, jako nejlepší anglický mluvčí se snažil navázat koverzaci, ale vždy to bylo takový divný. Asi potřeboval slyšet Yes, sir...frček na to měl dost . Nakonec šel spát a my ještě čučeli bednu. Ráno jsme museli vyrazit v 7.30 protože šel do práce.

Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 790x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.