MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2010 US roadtrip + Route 66 + Havaj  / 8. den - cesta Monterey - Los Angeles

8. den - cesta Monterey - Los Angeles

USA

Vytvořeno: 15.09.2010
Autor: MaldaCZE

Dnes nás čekalo pár kilometů – cca 360 mil. Ráno hodně brzký vstávání kvůli domácímu. Nakonec jsme čekali na něj. Podali si tentokrát ruku a on v uniformě ve spěchu hopnul do svýho otevřenýho wrangleru a jel do práce. No a my na snídani do Breakfast clubu. Nehorázný žrádlo, z jedný porce se nají průměrnej američan, 2 průměrně rozežraný češi a celá vesnice v africe. Tfuj krkám to ještě teď. Já měl s Martinem vaječnou omeletu s klobásou a žampionama, bramborama a toustovým chlebem. Markét měla megaborůvkový lívance s horou šlehačky. Stačilo nám to zas až do večera. Je to prasečina takhle jíst, ale snažíme se  (jahody, hrášek). Pak jsme to šli rozchodit do přístavu, ale byla zima od vody tak jsme jeli na doporučovanou 17-mile drive. V podstatě udržovaná lesní a pobřežní cesta a kolem všude golfový hřiště a pláž a panoramata. Pěkný. Ale za 10 dolarů...no...Projeli jsme to a vyrazili po pobřeží po highway číslo jedna vyjetejma kolejema po Big Suru až do Los Angeles. Pobřeží opět luxusní, spousta vyhlídek a krásnejch zátok. Sluníčko, pohoda. Tahle cesta je jak dělaná pro cabrio. To doma ani mojí Báře nemůžu říct, když jsem ji tam nevzal. Všude potkáváme samýho mustanga. Nádhera, s Martinem řešíme jakou jakýho si koupíme jakou barvu. Oba chcem antracitovou s bílejma pruhama tak se hádáme, možná zůstanu u červený. Ale Báru budu muset poslat dál – to jí taky nemůžu říct  Sice je to vše nadsázka, ale co kdyby  Míříme dál na jih, krajina se lehce mění a zvětšují se vlny. Ještě se stavujeme podívat se na tuleně, kteří se tam válí na plážích. Jsou to pěkný kusy. Takový hovada přerostlý. Pak ale už LA, v autě mi zatím všichni postupně usnuli, takže GPS mě vede do hotelu Best Western – Dragon Gate Inn v china townu. Ubytováváme se a já dosmoluju zápisky 2 dny zpětně. Ale dělal jsem si poznámky, takže snad jsem nic nevynechal. Jsem mrtvej, je jedna ráno. Jdu spát. Ráno nás čeká LA !!!

Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 1138x.

RSS této diskuze

Diskuse

K & L
Hej, hej...pekne si to uzivate! Segra, ty megalivance ti fakt zavidim :-) Miky, Baru nevymenuj....pche nejakej mustang.. :-)) Jinak vase fotky na tomatu jsou paradni! Tak frcime dal..
16. 09. 2010, 11:29:50

Bára
tss..prej Báru budu muset poslat dál :))).. pchee :))
16. 09. 2010, 11:56:51

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.