MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2011 Dominkánská republika  / DEN 1 + 2 + 3 Bavaro, Cap Cana, Macao Beach

DEN 1 + 2 + 3 Bavaro, Cap Cana, Macao Beach

Dominikánská republika

Vytvořeno: 13.01.2014
Autor: MaldaCZE

18.3. Den 1. – Bavaro – Friusa, Playa Los Corales JC se vracel z práce kolem 14.00 a tak jsme měli pár hodin na prozkoumání městečka. V domnění, že je to malý městečko a provoz bude lehký , tak jsme zírali. Neplatí tu žádná pravidla v ničem. Takže ze začátku trochu zmatek, ale když se jezdí jako bez smyslů tak to jde krásně. Chtěli jsme koupit nějaký jídlo, tak jsme hledali nějaký obchod. Normální obchod. Všude byly jen takový stánky se shnilým ovocem a zeleninou a všude plno much. Líbila se nám taková rušnější vedlejší ulice, kam jsme se šli projít. Všude bordel, hlasitá hudba a zmatek a chudoba. Všichni na nás čuměli, co jsme zač. Pak nám JC řekl, že to je takový místní gheto. Nakonec nás spasila benzínka, kde jsme něco pojedli a koupili. Protože restaurace a obchody, kde byly hejna much nás zrovna nelákali. Odpoledne s námi jel již JC a vzal nás na místní pláž – Los Corales. První dojem byl úchvatný. Vysoký palmy, bílej písek, azurově modrý moře. Dokonalost. Hned jsme ozkoušeli oceán a pak si dali drink na pláži, kde jsme zůstali až do večera. Klábosili jsme s Juanem a pak jeli dom na zasloužený odpočinek. 19.3. Den 2. – Cap Cana – Caleton Villas, Playa Juanillo JC nám doporučil pláže na Cap Cana, vysvětlil cestu a jeli jsme. Tentokrát už sami. Za závorou, která ohraničovala Cap Cana se otevřel úplně jinej svět. Všechno učesaný, uklizený, normální silnice a i značení, který vedou k různým plážím. Dojeli jsme až do poslední zastávky Caletón Villas. Golfový hřiště nás přivítalo a pak obrovský nádherný lobby, kterým jsme prošli k luxusnímu bazénu a ještě luxusnější pláži. Jen jsme se zastavili a zírali. Spousta odstínů modrý barvy, zelený palmy, bílej písek. Malá soukromá pláž ohraničená skálou. Nádhera. Hned nám připravili 2 velký lože a donesli pivko. Měli tu i wi-fi, takže pod stínem palmy jsme poslali pár pozdravů do Čech. Nechápali jsme, že tu je jen pár lidí, doslova pár. Užívali jsme luxusu co se do nás vešlo. Doma jsme prozřeli. Je to tam trošku více luxusní a hlavně nový. Celkový projekt Cap Cana ještě prý není vymyšlen, ale to co je již realizováno je všechno pro velmi velmi bohatou klientelu. Měli jsme štěstí, že nás tam pustili a mohli jsme užít luxusu. Mohl bych neustále básnit jak je to tam dokonalý. Tady jsou webovou, kde je jasně vidět jakým směrem se to ubíhá a bude ubíhat. www.capcana.cz Ještě nám byla doporučená pláž Juanillo pár minut autem od Caleton Villas . Zamířili jsme tam a opět jsme zírali s otevřenou pusou. Pás bílýho písku, velkých palem a opět nikde nikdo… Pláž opět luxusní, ale zároveň úplně jiná. Udělali jsme si malej piknik pod palmou uprostřed nekonečný aleje palem. Zůstali jsme opět až do západu slunce i když nebyl nad mořem, ale za zády. Večer jsme byli opět stahaní, takže jsme šli nabírat síly na další den. 20.3. Den 3. – Macao beach Původně jsme měli jet s JC menší okruh po ostrově, ale byl jaksi znaven z koncertu a sešlosti kolegů. Ráno jsme kolem něj chodili a snažili se ho nenápadně vzbudit, aby nás vyvezl na výlet. Nakonec o trochu déle vstal a vzal nás s jeho „kamarádkou“ na Macao beach. Velké vlny, Míša byl unešen, Monča otevřená ústa. Zavři pusu nejsi kapr jí povídám…jen slyším, to je hůůůstýýýý…. JC vzal s sebou buggy boardy, a tak jsme blbli ve vlnách zkoušeli základy sjíždění vln. Tato pláž žila, všude bylo spousta místních lidí, kteří piknikovali a tancovali na pláži na hudbu, který jim hrála z aut. Tyhle lidi se umí bavit. Pak se sbalili a odjeli. Pláž zůstala prádná jen pro nás a my si vychutnali nádherný západ slunce. Cestou zpět domů jsme se stavili v místním fast foodu a dali si kuře se smaženým banánem. Výborná kombinace a příjemné zakončení dne. Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 612x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.