MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2011 Dominkánská republika  / DEN 14 Baváro, poslední veget

DEN 14 Baváro, poslední veget

Dominikánská republika

Vytvořeno: 13.01.2014
Autor: MaldaCZE

31.3. Den 14. – Bavaro, Playa Los Corales, Ráno jsme přišli k autu a nemohli ho vůbec otevřít. Zlobil alarm. Nakonec vzbudil i Denise, majitele auta a ten se to jal opravovat. Ještě, ale jel hodit děcka do školky a koupit novou baterku do ovládání. Nakonec to bylo vážně jen v baterce a mohli jsme po chvíli vyrazit. Vydali jsme se na pláž místní pláž Los Corales, kam nás vzal Juan hned první den, kdy měl volno. Usadili jsme se na postelích a křesílkách u místního baru Soles. Těžká pohodička a relax. Stále nás fascinují barvy oceánu, písku a palem. Vychutnáváme si poslední chvíle. Ještě jsme si to loučení zpříjemnili výbornou večeří. Překvapivě zas krevety. Vždy s česnekovou omáčkou, ale pokaždé úplně jiný způsob úpravy. Luxusní. Asi je doma začnu pěstovat. Po dřívější večeři razíme dom. Máme to vypočítaný, že vše se sprchou a zabalením to vyjde hodinku a můžeme vyrazit na letiště. Jenže, cestou nás pár metrů od baráku stavějí místní policajti a chtějí po mně doklady. Který, co? Který mám samozřejmě doma. Takže dělám blbýho a dávám mu pas a dělám, že nerozumím žádnou řečí. Taky nejsem připoutanej. Takže mi začíná vypisovat pokutu na 1600 DOP. Jelikož to nechce hotově a stejně už nemám žádný love a chce to zaplatit v bance tak mu říkám, že za hodinu odlítám, a že prostě nemám kde a kdy zaplatit. Po delší době mi pokutu bere z ruky a mačká ji. No problemo. Vše okej. Odjíždíme a děkujeme mu. Doma pobalíme a jedeme směr letiště. Vše šlape jak má. Jen při odbavení nastávají další komplikace. Máme těžší kufry než povolují aerolinky. Nechápu, cestou tam byly taky těžší, ale nikdo neremcal. Tak nám za těch 6 kil naúčtovali 90 USD. Já řikám, tolik nemám. Samozřejmě, že jsem měl, ale nebudu platit tyhle nesmyslný doplatky. Byli, ale neoblobní a tak jsem začal sázet dolary. Vytáhl jsem jen část a napočítal cca do 60 a řekl, to je vše co mám. Týpek pokrčil ramenama a řekl OK. V tu chvíli jsem si říkal, že já mu fakt neřekl, že nemám ani peso. Možná by to nechal být, možná by nám vrátil kufry, abychom si je přebalili. Fronta za námi taky nebyla asi moc trpělivá. No co, aspoň jsme ukecali slevu. Letadlo mělo asi hoďku zpoždění kvůli silnýmu protivětru, ale zato zpátky jsme letěli po větru a byli rychlejší. Let a všechny ostatní navazující spoje bez problémů. Na letiště pro nás přijíždí Monči kolegyně a odváží nás k autu, který jsme měli na centrále Vodafonu v Praze. Pak už cesta domů a pomalé navykání na realitu. Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 480x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.