MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2011 Dominkánská republika  / DEN 7 Puerto Plata - Teleférico, Cabarette, Rio San Juan

DEN 7 Puerto Plata - Teleférico, Cabarette, Rio San Juan

Dominikánská republika

Vytvořeno: 13.01.2014
Autor: MaldaCZE

24.4. Den 7. – Puerto Plata – Teleférico, Cabarette, Rio San Juan, Playa Grande Hned po checkoutu jsme vyrazili do města a lanovkou (Teleferico) jsme vyjeli na horu Pico Isabel de Torres (793m). Tuto horu pojmenoval Kolumbus v 1493. Na hoře byla menší kopie sochy Ježíše jako je v Rio De Janeiru a nádherný výhled na Puerto Plata a pobřeží. Po malém snacku jsme se vydali směr Cabarette. Malinké a o to živější městečko na pobřeží. Je to centrum vodních sportů, zvláště kiteboardingu a windsurfingu. Na moři spousta kiteboarderů a ve vzduchu spousta draků. Až s podivem, že se do sebe nezamotají. Pláž dlouhá s krásným hnědým pískem. Zase něco jinýho. Kolem hlavní silnice spousta stánků se vším. Zkouším si koupit brýle, všechno super značky jako dolšegapana apod…Nakonec bez úspěchu. Pokračujeme dál do našeho dalšího cíle. Rio San Juan. Nejdřív se jedeme ubytovat. V průvodci je jen jediný menší hotel, je tam psáno, že je to obyčejný příjemný hotel, ale je označen jako tip, kvůli poloze přímo na pláži. Hotel na první pohled působil v pohodě, ale když jsme přišli na recepci, tak jsme se jen divili… nádherná teráska s bílým ratanovým nábytkem hned nad oceánem, který narážel na zdi hotelu… nádhera.. Starý příjemný pán nám dal vybrat i z pokojů… všechny výhled na oceán…vzali jsme v 1. patře, kde hned vedle byla soukromá teráska s výhledem. Ubytovali jsme se a jeli na doporučenou pláž Playa Grande…opět krásná dlouhá dokonalá pláž bez lidí. Jeden místní za náma přišel jestli nechceme drink nebo něco k jídlu. Slušně jsme ho jako každýho dalšího otravu odmítli a šli se projít. Nakonec myšlenka večeře při západu slunce uprostřed prázdné pláže vyhrála a donesli nám stůl na vybrané místo a studené pivko. Objednali jsme si humra a krevety. Za chvíli bylo vše připraveno a my si pochutnávali na luxusní večeři. Nechutná romantika , takov. Po večeři jsme přijeli na náš oblíbený a nadlouho asi nepřekonatelný hotýlek a u šumu příboje jsme relaxovali na terase až do noci. Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 601x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.