MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2011 Mauricius 21. 9. – 2. 10.  / DEN 9 + 10 Le Morne, Flic En Flac relax a cesta domů

DEN 9 + 10 Le Morne, Flic En Flac relax a cesta domů

Mauricius

Vytvořeno: 15.01.2014
Autor: MaldaCZE

9. den – pátek 30.9. Dnešek plánujeme v poklidném stylu a jedeme na poloostrov Le Morne, kde se nám líbilo. Ještě než vyjíždíme stavujeme se v cafe resto baru a dáváme si snídani. Já full english a Monika clubsendvič. Kempíme tu celý den. Různě na dvou plážích. Dokonce nám tu i lehce sprchlo, naštěstí jsme auto měli asi 3m od pláže, takže Monika se chvíli ukrývala v autě a já ležel a nechával se chladit příjemným lehkým letním deštíkem. Po plážování jsme se stavili ve sparu a koupili nějaký rumy jako dary. Večer jsme zašli na pizzu do oblíbené restaurace, kde jsme zároveň nahráli nějaký fotky na rajče. Poklidný den. 10. den – sobota 1.10. Ráno snídáme opět v oblíbeném cafe resto baru a po snídani chceme ještě koupit nějaký suvenýry na poličku apod. nebo nějaký hadry, zrovna nově aktivovali slevy 50%. Zde jsme nic nekoupili a přesunuli se do dalšího obchodu, kde jsme strávili asi tak 3 minuty, protože Míšovi se chtělo, se muselo rychle spěchat k autu a na apartmán na WC. Vše se stihlo bez žádných komplikací a poté jsme jeli obchod opět navštívit. Líbily se mi tam nějaká trika a akce za 1000 MRU 3 značkový trička. A to se opět vyplatí. Trochu jsme prodavačkám provětrali šunky, protože jsem náročný zákazník a nelíbí se mi jen tak něco. Nakonec jsme úspěšně vybrali 3 trička, hurá. Máme nakoupeno a jedem na pláž. Zde na místní pláži trávíme celé odpoledne. Dnes nesvítí skoro vůbec slunce a tak se dá celkem dobře spát a nepraží tu. V 16:00 si vyzvedává auto člověk z půjčovny. Vše OK. I škrábance na boku nám nechal. Prý je to jinak za 1000MUR. Ale nechtěl nám údajně kazit dojem z dovolený. V 18:00 je objednán odvoz na letiště, který je zde na čas. Do té doby jsme vše úspěšně sbalili a ještě relaxovali. Cesta na letiště netrvá ani hodinu, řidič jel cestou, kterou jsme nikdy nejeli a úplně se vyhnul zácpám. Nechápu kudy. Odbavení v pořádku a teď sedíme na letišti SSR (děsný jméno bývalého prezidenta, vím jen to první S, je to Sir )a čekáme na odbavení. Vše probíhá jak má. Shrnutí: Velmi poklidná dovolená v krásném prostředí s přátelskou atmosférou a spoustou možností. Vřele můžeme doporučit. Opět radím, nejezděte do hotelu a vychutnejte si rytmus zdejšího života na vlastní pěst. Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 275x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.