MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2012 US Roadtrip - Florida  / Den 6. - Jupiter Inlet Lighthouse, cesta směr Miami, outlet

Den 6. - Jupiter Inlet Lighthouse, cesta směr Miami, outlet

USA

Vytvořeno: 10.05.2012
Autor: MaldaCZE

Dnešní ráno zase o trochu pozdější vstávání. Nicméně jsme kousek od Fort Piers. Cestujeme po A1A, pobřežní vyhlídkové silnici. Ráno sjíždíme po dlouhý době na pláž a konečně, konečně tu je ta Florida co všichni znají. Dlouhá pláž a nádherný moře. Už mi to připomíná karibik. Na pláži nikdo není, tak tam chvíli stojíme a zíráme na modrou vodu a vlny. Je to nádherný a prostě tam musím skočit. Do auta už ale nejdu a skáču do vln na Adama. Krásná ranní rozcvička v podobě pár temp. Pár fotek a jedeme dál. Tady je to už pěkný, kolem silnice palmy a honosný domy. Vjíždíme do bohaté oblasti Palm Beach. Cestou vidíme zaparkovaných pár muscle cars a tak to otáčíme a jdeme se na ně podívat. Je to pastva pro oči, corvetty, mustangy… byl to obchod s těmito krasavci. A vevnitř měli třešinku na dortu Cadillac DeVille 1958 convertible v top stavu za 250k USD. Hustý auto za 5 mega. Fotíme a vyrážíme dál.

Na hotelu jsme našli nějaký turistický Info, že tu je v okolí maják. Na obrázku vypadá stejně jako ten, který byl zavřený a tak jsme si řekli, že tam sjedeme. Je menší, ale je otevřený. Dole potkáváme 2. Čechy. Resp. Čecha žijícího v USA s US manželkou. Prohlídka majáku je průvodcovaná což dělá z 15 min prohlídky max. dělá prohlídku na hodinu. S výkladem apod. No stačilo by méně. Je ovšem hezký, že z obyčejnýho majáku a pro ně starýho domku u něj udělají historickou raritu. Ano je starý, ale na naše poměry to je směšný. Máme už hlad a jdem na jídlo kousek od majáku do restaurace Bubba Gump na nějaký krevety a pivko. Při placení nám slečna horlivě oznamuje, že za to 1 pivo co jsme si dali dostaneme u kasy nějakou sklenici zdarma. Když ale vidíme účet tak úplně zdarma není. No vlastně je, ale to pivo je drahý jak prase 10,5 USD. Před odchodem k autu se zatáhly mraky a spustil se ohromný liják a bouře. Naštěsí, nevím teda proč, ale dnes jsme zavřeli střechu u auta, kterou necháváme jinak otevřenou. Byl by to luxusní bazén, plnej suvenýrů a bordelu. Zadní sedačky se začínají plnit a už nevím kam co dávat J. Do kufru jsme sotva narvali všechny věci.

Zvedáme se a odjíždíme do nejbližšího outletu. Údajně to mělo být menší obchodní centrum.  Když přijíždíme a hlavně když vlezem dovnitř a vidíme těch milion obchodů tak se zase divíme, prej menší. Ale co, jsme přeci v Americe, zemi neomezených možností. Měl to být outlet a všude nízký ceny. Ale prd, všechno drahý jak u nás. Ale naposled jsme narazili na jeden krám, kterej jsme vzali útokem. Nic jsme nezkoušeli, jen házeli na pokladnu. Na to, že zavírali v 10 večer, tak jsme tam odtud vycházeli někdy po desátý a všichni byli stále milí, i když na nich bylo vidět, že už chtějí končit. Ještě chvíli bloudíme a hledáme východ a když ho najdeme, je úplně na druhý straně a tak se ještě z posledních sil plazíme k autu. Parkoviště velký jak letiště. Teď už konečně v 11 hodin jedeme k dalšímu domácímu v Miami. GPS ukazuje 43km ještě. Stále v rámci v podstatě jednoho města, aglomerace.

Přijíždíme k Osmanymu, který bydlí v apartmánovým bloku bytů. Nejdřív jsme si spletli blok a bouchali na někoho, kdo se zdál být překvapený a rozhořčený a přes dveře křičel. Nakonec nás někdo zaslechl, že hledáme našeho člověka a poradil, že je to přímo naproti. Vtipné. Osmany nás vřele přivítal tequilou  a velmi přátelským chováním. Osmany je Kubánec a je velmi free. Popíjíme tequilu, přišla i jeho přítelkyně, která je mimo jiné celkem slušná frajerka, taky kubánka. Hodně podobná Penelope Cruz. Jsou to lidi, se kterýma je zábava. Zatím největší prdel co jsme tu. Chtěli jsme jít brzo spát, abychom mohli vstát a brzo ráno vyrazit, ale zase se to protáhlo někdy do 2 a víc..a ráno v 7 vstáváme…

Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 663x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.