MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2013 Singapur, Malajsie, Brunej  / DEN 1 Singapur večerní

DEN 1 Singapur večerní

Singapur

Vytvořeno: 08.01.2014
Autor: MaldaCZE

4. 3. 2013 – Singapur, Hotel Marina Bay Sands Po příletu do Singapuru jsme nasedli na hotelovej autobus, který nás odvezl do snad nejvíc extravagantní stavby. Jsou tři obří věže spojený vyhlídkovou terasou s bazénem v podobě lodi, která je položená na těch věžích. Ubytovali jsme se v luxusním pokoji (kluci měli ještě víc luxusní pokoj – 3 místnosti, 3x velká LCD TV, kulečníkový stůl, počítačový koutek a malá kuchyňka) a hned šli vyzkoušet bazén, největší atrakci, který se tyčí na mrakodrapy obchodního centra a člověk přes hranu kouká dolů z 57 patra z výšky 146m. Nic podobnýho jsem v životě neviděl. Takže mírnej relax a samozřejmý kýčovitý foto. Časovej posun nám dává spoustu energie tak vyrážíme do centra Singapuru . Ještě se stavujeme v nějaký čínský restauraci, která je součástí obchoďáku, kterej je propojen s hotelem, na „jídlo“. Rejži nechci, takže nudle. Příbory sice znají, ale jsi u nich doma tak jez hůlkami. Tak to do sebe soukám a překvapivě jsem chytnul rychle grif, takže neodcházím hladový. I tak jsme si řekli o lžíci na nějaké nezbytné úkony. Obcházíme nekonečný záliv a fotíme náš neotřelý hotel. Kluci zůstávají na drink a my jdeme s Romanem směrem centrum. Singapur je krásně čistý a uhlazený město. Procházíme pár čtvrtí a směřujeme to zpět na hotel. V nohou máme celkem slušných pár kilometrů. Na pokoj jsme přišli cca ve 2 ráno. Ještě jsme pak checkli zítřejší let na Langkawi. Letenku jsme měli já, Martin a Roman. Zbytek je vlastně měli taky, ale nešlo se jim odcheckovat a po nějaký době zjistili, že koupili letenky na příští měsíc. Takže museli koupit nový bez nároku na změnu letu nebo vrácení peněž. Ještě, že tyhle vnitrostátní jsou celkem za pkatel. Koupili jsme taky hotel na další 2 dny a auto musíme pořešit zítra na letišti. Ještě jsem prohodil pár slov po skypu s Mončou a zkusil usnout. Nešlo to, tak jsem z postele zíral do přístavu a na město. Měli jsme 28. patro, takže super výhled. Nakonec jsem zabral. Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 556x.

RSS této diskuze

Diskuse

Ahoj,chtěla bych se zeptat nějaké detaily Singapur - Langkawi. Příští týden odlítáme do Singapuru a pak bychom chtěli na Langkawi, vnitrostátní letenku nemáme ještě koupenou a chtěla bych vědět, jestli se tím mám nějak zabývat nebo ji levně koupíme až na místě? Co bys nám doporučil? Díky moc. Zuzka
05. 02. 2014, 10:44:08

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.