MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2013 Singapur, Malajsie, Brunej  / DEN 10 Palau Sapi

DEN 10 Palau Sapi

Malajsie

Vytvořeno: 08.01.2014
Autor: MaldaCZE

13. 3. 2013 Palau Sapi Ráno vstáváme už v půl 8, protože máme dohodnutou loď na 9 hodinu. No vstáváme, zase hekáme, že se nemůžeme zvednout. Já do toho ještě nadávám na spálený záda. Rudokožci by mohli závidět. Martin a zbytek spí a tak na čekání kašleme a jedeme sami. Před odjezdem vyřizuje Roman nějaký formality ohledně ponoru, tak zaškrtává ve formuláři vše tak, aby to vyšlo. Moc se tu s tím neprdí. Nakonec jsem byl tak nějak otrávenej zádama, že jsem nechtěl intro dive a tak jsem šel jen na šnorchl. Půjčil jsem si krátkej neopren, aby mi nepařilo znovu do zad. Oblíkaní trochu zabolelo, ale pak to bylo v pohodě. Slunce mohlo pařit jak chtělo. Skupinka šla pod vodu a já se nechal dovézt více ke břehu, kde byla mělčina a bylo na co koukat. Musím ale říct, že včerejší Mamutik byl mnohem, mnohem lepší. Ty korálové zahrady se nedaly s tímhle chorvatským kamením srovnat. I Roman říkal, že co byli v těch 18 metrech tak to bylo nic moc. Po ponoru se jelo na ostrov na oběd. Seděli jsme u stolu celá skupina z lodi, pár malajců, číňanů a my exotický evropani . Začali hrát karty – hru Dobble myslím a hrozně u toho vyváděli, smáli se a bavili se jako my po pár pivech. Tak jsem se jich zeptal na princip hry, že bych to chtěl zkusit a taky se bavit. Dostal jsem krátký školení a pár ukázkových her. Princip byl jednoduchý a tak jsem si s nima chvíli zahrál, no docela sranda. Na druhej ponor jsem s nima už nejel a relaxoval na ostrově. Trochu jsem si pospal a když mě vyzvedli, tak jsme jeli rovnou zpět. Na tenhle ponor byli na jiným místě a bylo to lepší, lepší viditelnost a více života. Venku se malinko ochladilo a spadlo pár kapek. Bylo teda asi 25°C a všichni malajci včetně číňanů byli zmrzlí a klepali kosu a my se smáli a byli v pohodě. Je pravda, že loď jela celkem ryhle a foukala to a oni byli dlouhou dobu pod vodou, ale i tak to bylo pro nás vtipný, jak jsou zvyklí na teplo. Po příjezdu do KK jsme se ubytovali na novým hotelu v centru města, abysme to měli blíž. Parkování jsem vyřešil na podélném parkovišti, tak že jsem tam najel kolmo. Nebylo místo, tak co. Pak jsem si všiml, že mě auta kopírují, takže už to vypadalo jako, že to tak je normální. Nechám to tam přes noc a uvidím. Tady není kde zaparkovat. Večer jsme šli do italský restauračky Little Italy na pizzu, která byla fakt dobrá a pak vyrazili na noční trhy. Když jsme v restauraci čekali na jídlo, tak jsme viděli jak auta jezdí furt okolo bloku a hledají místo na zaparkování. Takže jsme to vyřešili dobře. Na trhu byla všude samá ryba, humr, kreveta , olihně a jiný mořský příšery a rovnou to tam grilovali. Tak jsme si ještě dali nějakou rybu a chobotnice jako dezert. A prej sem budem chodit jíst místo do hospody. Trochu divočina, ale stylovka. Kluci furt skuhrali, že je bolí nohy a že jdou na masáž, tak jsme se odpojili a přošli s Romanem trochu město. Nohy nás taky bolí, ale nejsme fracíčci . Večer se vracíme na hotel, já sepisuju report a zápasím s časem a baterií u ntb. Redukce do zásuvky se rozpadla a jediná zásuvka, která je jakž takž kompatibilní je na holící strojek a neumí nabít kompl. Uvidíme, ještě to tu nějak poladím a třeba to bude dobrý . Zítra tu jsme celý poslední den, na pláž se nám moc nechce, tak asi pojedeme do nějaké kulturní vesnice, něco jako skanzen s lidojedama a lovci lebek. To se ale domluvíme až zítra na snídani. Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 395x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.