MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2013 Singapur, Malajsie, Brunej  / DEN 13 Brunej - Bandar Seri Begawan, cesta SIN

DEN 13 Brunej - Bandar Seri Begawan, cesta SIN

Brunej

Vytvořeno: 09.01.2014
Autor: MaldaCZE

16. 3. 2013 Brunej, cesta do Singapuru Ráno jsme vstali zatím asi nejdýl, kolem půl 11, nikam nespěcháme. Město jsme vlastně prošli včera a tak jdeme na bazén, já dopisuju včerejší report a čekáme na 12 hodinu, kdy začíná na hotelu oběd, kterej musíme připlatit. Je to sice dražší, ale jak zjištujeme tak je to dokokonalost a v poměru cena/kvalita/množství, hlavně to množství, to je za pár bandarů. Od každýho jídla jsem si musel ochutnat.. Chobotnice, hovězí, kuře, jehněčí, kachna, saláty, losos a další pochutiny a to vše na milion způsobů a vše dokonale chutnající. V průvodci měli pravdu, Brunejané vědí co je dobrý. Tím to ale nekončilo. Další pult se zákusky. Sladký mám rád v hodně omezený míře, ale tohle, tohle bylo neuvěřitelný. Čokoláda se rozplývala na jazyku, všechno precizně vypadající a ještě líp chutnající. Martinův oblíbený čokoládový koláč, kterýho snědl asi 10 kousků a pokaždé se nad ním rozplýval a vychutnával ho, to pozor, žádná jednohupka. Dali jsme si k tomu espresso, který jsem snad u nás takový nepil. Dokonce tu mají i italský bagetky, který jsem tu za celou dobu nikde neviděl. Prej je Radisson nejlepší hotel ve městě. Martin tu dokanalou kuchyň vysvětlil tak, že to prostě nechávají každej den letecky dovážet. Ani bych se neviděl, co si tady zamanou tak to mají a je jedno kolik to stojí a odkud to má být. Prostě mistři světa v útrácení za luxus. Ještě teď v rychlosti půjdu vyfotit Omarovu mešitu za denního světla a pak máme objednaný taxi na letiště. Takže se kulím směr město a pokračování reportu budu dopisovat asi až v Singapuru nebo v letadle směr domov. Tenhle luxus, nemyslím materiální, ale ochotných a milých lidí mi bude chybět. Proč všude ve světě jsou všichni milý a ochotný pomoct a zadarmo a ještě jim to udělá radost a u nás ne? Nacpali jsme se jak Češi a šli ještě na poslední chvíli pofotit tu mešitu za denního světla. Za 45 minut jsme to stihli a na půl 3 jsme byli zpět na hotelu a jen vzali věci a jeli na letiště. Cestou jsme se stavili ještě podívat v rychlosti na Hassanově mešitě a pádili dál. Při checkinu po nás chtěli 12 SGD poplatek za odlet, neskutečný vydřiduši. Několik checkpointů a ted už tu čekáme…za 30min máme letět. Koupil jsemještě nějaký suvenýr a jdu ke gejtu. Celkem jsem spěchal, protože jsem neměl moc času, ale to jsem nemusel, protože to dopadlo úplně jinak než jsme chtěli. Sedíme, čekáme, děláme si zase prdelky. Letadlo tu zase ještě není. Po chvíli přilétá, ale už víme, že bude zase zpoždění. Nic extra, půl hodinka? …Teď už tu čekáme další hodinu navíc a vůbec nic se neděje. Copak o čekání ani nejde, ale kluci si kupovali letenky zase zvlášť, takže budou muset v KL na přestupu ještě počkat na kufry a znovu je checknout, takže mají míň času na přestup než my…. Odlet měl být v 16.25, je 19.45 a furt trčíme v Bandaru na letišti. Už jsme shlídli film Diktátor se Sashou Baronem Cohenem (Borat), kterej je parodií na islámský vůdce a celej systém. Mezi tím se za náma štosujou právě muslimové a koukají nám přes ramena. My se náramně bavíme filmem, je to vyvedený do extrému a zdá se nám, jako by se začali pohoršovat. Naštěstí českým titulkům nerozumí a originál není v ruchu letiště slyšet. Z okna koukáme na letadlo, kterýmu vyměnují gumy nebo co. Jelikož si to fotili a chodí nad tím spousta lidí, tak nevím jestli tomu rozumí. Od personálu žádná informovanost, všichni jsou ale celkem klidní a nic moc neřeší. My začínáme, protože jsme už zmeškali jeden navazující let. Právě jsme dostali hamburgra a vodu a meškáme i další let do Singapuru . Trochu jsme to vykomunikovali a vzali snad posledních 6 míst z dalšího letu z KL do SIN. Máme teď náhradní let z KL tedy posunut na 9.30 druhý den. Takže spousta času do odletu. Tím pádem nám to ale ubírá čas z denní návštěvy SIN. Dementní Air Asia. Ale co chcem, je to lowcost a s tím se asi musí počítat. Ještě, že máme dost času na spoj SIN-FRA. To by bylo už horší a případně dražší. Zatím to nevypadá, že bysme měli odletět…. tak jo… rychle jdu…ale je tam nějaký háček určitě… Jsme v letadle a malé vysvětlení. Pilot říkal, že jim při přistání praskla guma a museli měnit kolo. Jenže v Bruneji prej neměli originál a tak hledali jiný. Hodinu hledali kolo a hodinu a půl ho měnili. No…ehm….nechápu, kde hledali kolo..to asi ze zaměstnanců nikdo nevzal domů… … Tak jsme přiletěli do KL, hurá… ale stejně je to k prdu. Musíme pořešit náhradní let, protože co se domlouvalo v Bruneti tak tomu moc nevěříme, vše to bylo po telefonu, poznámky na cáru papíru a bez žádného potvrzení. Nejbližší je někdy kolem 7 ráno. Je kolem půlnoci a sedíme na kufrech u pultu wheelchair service, kde nám mají něco říct… sedíme hodinu, vytáhli jsme si z blízkého fastfoodu bobky na sezení, když nám je vzali, tak některí si sedli do kolečkovým křesel od pultu. Pak vítězoslavně přišli, že nám dají hotel…to je na nic, v okolí letiště nic není a do centra města to je hodina cesty, hodina zpět, takže se to nevyplatí. Nakonec jsme si domluvili salonek. Je to přeci jen lepší čekání, víc soukromí, nějaký jídlo a pohodlnější křesla, kde se dá spát a taky, kde konečně mají pivo!! A výhoda salonků je, že je to gratis. Tak hned bílíme ledničku a každej berem po pár lahvinkách. Je půl 2 a asi tu asi ještě tak 6 hodin budeme…Nějak jsme usnuli a já se probudil a koukám na hodinky. V kolik nám to má letět? Nevím, asi v sedm. Tak to teda vstávat a jdeme. Všichni spí a tak je budím. U odbavení jsme překvapení, mají nás tam napsané, všechny. Super, máme vyhráno a dostaneme se do Singapuru brzo ráno, takže máme celý den na město. Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 1086x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.