MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2013 Singapur, Malajsie, Brunej  / DEN 3 Langkawi, Pantai Kok, Datai, Tanjung Rhu, Kuah

DEN 3 Langkawi, Pantai Kok, Datai, Tanjung Rhu, Kuah

Malajsie

Vytvořeno: 08.01.2014
Autor: MaldaCZE

6. 3. 2013 Langkawi, celý ostrov Ráno pozdní vstávání a restart a pozdější výjezd z hotelu směr pláže kolem ostrova. Jako první byla Pantai Kok, na kterou jsme koukali z lanovky. Měla by to být jedna z top pláží na ostrově, ale je v soukromém rezortu. To nám ale nevadilo a prostě jsme tam vlezli. Pláž prázdná, nikde nikdo, bílej písek a palmy i když trochu stranou od hotelu. Proto tam asi nikdo nebyl. Udělali jsme pár kýčových fotek, který vypadají líp než ve skutečnosti . Hotelovej rezort Berjaya s bungalovama nad vodou, kde noc stála cca 4tis kč byl pěknej, ale nevydržel bych tam dlouho. Vykoupali jsme se tam v bazénu a dali svačinu a pokračovali neohroženě dál. Byla tam cedule pozor na kluzkou skálu a ostrý hrany. Samozřejmě, že jsem se smekl a decentně roztrhl palec u nohy, tak že moje bílá žabka byla červená. Musel jsem to zalepit pískem, aby to tak neteklo. Takže zbytek dne jsem v žabkách trochu pokulhával. Nicméně vyrazili jsme ještě dál směr sever a na pláž v rezortu Datai. Drze jsme zase vlezli dovnitř a na pláž. Pláž opět super dlouhá, tentokrát čistá voda a jen pár hotelových hostů. Zabrali jsme lehátka a chvíli relaxovali. Využili jsme ještě jejich sprchy a přes recepci se vrátili k autu. Mezitím jsme ještě propátrali část hotelu, protože byl uplně exkluzivní. Však cena dle průvodce až 2250 MYR/noc za apt. Cestou dál jsme zastavili u skupinky opic. Jakmile jsme pootevřeli dveře, hned nám naskákali na kapotu, střechu, zrcátko a žebrali. Dokonce nám i souložili na kufru. Když se trochu uklidnili, udělali jsme pár fotek a jeli dál. Další pláž, kterou jsme chtěli navštívit byla Tanjung Rhu, která byla však už zavřená – byla za závorou. Tak jsme se vrátili o pár set metrů zpět k další velký pláži, kde jsme dali místí pokrm a zírali na moře. Zde se sjížděli místní a opět na motorce nebo skůtru mamina se 4 dětma. No mazec. Teď jako zodpovědný otec na to koukám trochu jinak. Po načerpání sil jsme se vydali do hlavního města Kuah. Tam byl cíl jediný a to Langkawi square se sochou orla. Socha to byla monstrózní. Udělali jsme pár večerních fotek a z posledních sil jeli zpět k nám. Provoz byl celkem hustej, tak jsem byl rád, že jsme rychle dorazili. Byl jsem utahanej a hladovej. Hlady jsme padli opět do stejný restaurace jako včera. Pak večer u bazénu jsme dávali do kupy fotky a snažil jsem se psát report. Bolela mě hlava jako čert, byl jsem unavenej. Vůbec nemáme čas třídit fotky nebo psát report, takže si dělám poznámky a po nocích jako teď (2 ráno) dopisuju zpětně co se dělo..dnes to balím… Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 962x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.