MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2014 Vietnam, Kambodža  / DEN 1, 2 - 23.3.2014 cesta a lety

DEN 1, 2 - 23.3.2014 cesta a lety

Česko

Vytvořeno: 14.04.2014
Autor: MaldaCZE

DEN 1, 2 - 23.3.2014 cesta a lety Ráno nás opět vzbudila nedočkavá Rozárka, která je naše ranní ptáče. Naštěstí nás ještě chvíli nechává relaxovat. Venku je hnusně a prší. Proti včerejšímu skoro letnímu počasí to je velká změna. Libor hned v 7 ráno prozvání, abychom věděli, že je vzhůru a nezaspí. Rozárka je nějaká mazlivá, jako kdyby tušila, že odjíždím na 14 dní pryč. Je pravda, že jsem jí to vysvětloval, že na chvíli odjedu a že se zas brzo vrátím, ať je hodná a hlídá mi mamku. Koukala na mě a nic neříkala, asi rozuměla. Šikula naše. V deset jsme vyjeli směr Pce, kde jsme vyzvedli Libora a jeli na vlakáč. Rozárce jsme ukázali mašinky a byla spokojená. S holkama jsem se rozloučil a bylo mi smutno. Zamával jsem jim z vlaku a vidím jenom jak Rozárka kouká a klape pusou a říká tatáá?. Cesta vlakem pohoda, trochu to zkrátilo pár pivek, pak hned airport expresem na letiště a jsme tu. Odbavení bylo s jedním háčkem, bohužel nám nepošlou zavazadla přímo do Kambodži, takže je musíme vyzvednout v Bangkoku (BKK) a hnát se na odbavení a pak zas na letadlo. Máme tam jen cca 2 hoďky a kousek času, tak snad to stihneme a neulítne nám to. Teď zas pivkujem a čekáme na letadlo. Ha, co blbnu, vždyť mám novej priority pass, a tak jdeme do salonku a to pivo s bagetou za těžký prachy jsme nemuseli kupovat. Tak už tu hodujeme, jednohubky, chlebíčky, plzeň, kadáfíčko. Ted už to začíná příjemněji a čekání nevadí. Výhled na dráhy a letadýlka. Pohoda. Jdu si pro další nášup, cesta bude dlouhá. Cesta do Dubaje (DBX) proběhla v klídku a rychle mi utekla. Nikdo naštěstí už neseděl na naší trojsedačce a tak jsme se pěkně roztáhli. V DBX jsme jen přesedali na let do BKK. Měli jsme chvíli času a tak jsme využili dalšího salonku. Proti PRG mnohem lepší, spousta teplýho jídla a další nabídky. Večeříme/obědváme/snídame? Už to máme rozhozený tak je to jedno. Let do BKK bude s obřím Airbusem A380-800. Pro mě žádná novinka, loni jsme s ním letěli do a zpět ze Singapuru. Libor je nadšen. Tenhle let se mi však zdál nekonečný a to byl jen 6,5 hdiny. Tak jsme dělali vycházky po palubě a koukali na filmy. Ke konci jsem alespoň na 2 hoďky zaspal. První trochu dobrodružství nás čekalo v BKK, kde jsme museli rychle přesednout na let do Siem Reapu (REP) v Kambodže. Bohužel nám jak jsem se asi zmínil nezaslali přímo zavazadla, tak jsme se museli přes klasické odbavení, přes imigrační, kde byla nehorázná fronta. Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 445x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.