MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2014 Vietnam, Kambodža  / DEN 13 - 4. 4. 2014 – Can Tho – delta Mekongu

DEN 13 - 4. 4. 2014 – Can Tho – delta Mekongu

Vietnam

Vytvořeno: 18.04.2014
Autor: MaldaCZE

DEN 13 - 4. 4. 2014 – Can Tho – delta Mekongu Ráno byl budíček v půl šestý. Tvl, peklo. Něco se mi zdálo a do toho neidentifikovatelný zvuky co se furt opakovaly. No a pak jsem se probral a nade mnou stál ten malej šéfik a furt mlel wake up, wake up. To už jsem pochopil, kde se to vzalo, ale jak člověk spí česky, tak ho wake up prostě nevzbudí. My s Liborem jsme dostali vip snídani. Nějakou nudlovou polívku s masem a ostatní krásnou bagetu s vajíčkem. A tak jim závidím, čuchl jsem k polívce a fuj. Zas ten smrad co je cejtit po ulicích, kde to prodávaj. Nudle z tý továrny ze včera, taky humus i když na tom není nic špatnýho. Tak jsem slušně poprosil mladou slečnu, jestli bych nemohl dostat taky omeletu a bagetu. Hrozně se divila, ale za chvíli byla bageta s vajíčkama na stole. Po snídani jsme vyrazili džunglí a zase jinýma stezkami k řece a k lodi. Po chvíli plavby jsme nabrali druhou část skupiny co bydlela v hotelu ve městě. Pak už jsme zavítali na místní plovoucí trh. Naštěstí tenhle byl už velkej, ale né furt tak jak jsem si představoval a kterej je na jiný řece, ale uspokojilo mě to a prodejci řeknu jen pár vítek o prvním dnu. Nechce se mi to nějak popisovat, ale prostě klasickej trh, kde je milion lidí a milion zboží na jednom fleku, tak tady je to jen zajímavější tím, že je to na vodě. Jen tomu chybí Kevin Costner. Po trhu jsme zase přistáli u břehu a šli zase do jiný továrny, kde dělají taky rýžový papír, ale větší a trochu jinak. Co bylo zajímavý tak tam topí místo dřevem v kamnech slupkama od rejže. No a ještě nám ukázali rýžový popcorn. Pak zase zatávka na prd před místní putikou, a plavba do města, odkud byl odjezd zpět do HCMC. Zde zas rozchod na prd. Lidi byli už zpruzelý, z věčnýho posedávání a únavy z cestování. A to nás čekala 4 hodinová cesta domů. Přijeli jsme někdy ve tři odpoledne. Vyzvedli bágly u agentuře a poreferoval jsem tomu prodejci zájezdu, že to nebyla uplně tragédie, ale žádný zázrak taky ne. Bylo by lepší tam jet solo busem, který jsme zrovna nikde nezjistili a pak tam najmout loď. Ale bylo i časově náročnější a tak toto byla nakonec rozumná volba. Borec z agentury nám ještě nabídl pokoj u nich a přidal pár piv zdarma a tak jsme to vzali. Je to levný, ale bez okna. Jo a jen jedna postel. Do toho se mi vůbec nechce. Tady procházím papíry, v kolik hodin zítra odlítáme a zjišťuji, že ne zítra, ale pozítří a tak máme den času navíc. Radši než tady bych ho měl jinde třeba v Hoi An, kde se mi to líbilo. Takže volba je jasná a na zítra si kupujeme výlet do Cu Chi tunelů, což jsou pozůstatky vietnamský války. Beru poslední peníze a jdeme do města pokoupit suvenýry a něco sníst. Zjištuju, že musím zase vybrat. Dnešní nakupování bylo velký, nebo jsem si vybral málo milionů. Ono když se utrácí po statisících tak to mizí . Jo a měl jsem zase delikátní jídlo, burger. Děkuji tímto Burger Kingu, že jsem nemusel rejži nebo hnusný nudle. Po 2 dnech to skvěle bodlo . Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 702x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.