MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2011 Mauricius 21. 9. – 2. 10.  / DEN 2 ještě jednou Flic

DEN 2 ještě jednou Flic

Mauricius

Vytvořeno: 15.01.2014
Autor: MaldaCZE

2. den – pátek 23.9. Po pozdějším probuzení jsme zavítali na místní pláž. V ranním slunci už vypadala poněkud lépe skoro tak jako naše známe dominikánské. Prošli jsme ji až k severnímu konci, kde se písek změnil v černé sopečné balvany a tím pádem konec přístupu do vody. Nepochopitelně u této kamenné „pláže“ byl i hotel, kde hosté nejspíš trávili dovolenou u bazénu. Takže jsme to otočili a zůstali v podstatě kousek od apartmánu. Vyzkoušel jsem i šnorchlování a na první potopení jsem potkal krásnou murénu. Trochu respekt jsem měl, ale byla malá, do 1m asi. Ve vodě spousta mrtvých korálů, už chápu proč jich je na pláži tolik. Celé dno je jima poseté. O kousek dál jsou již živé, ale není to zatím žádná přehlídka barev ani ryb. Plave tam pár obyčejných opakujících se druhů. Zkusil jsem rozbít kamenem ježka a hned tam bylo živo a jak si pochutnávali. Co mě pak ještě zaujalo byla velká mořská jehla, která na mě čučela. Jsem zvědav na další ponory na jiných plážích. Na pláži byly skupinky místních a turistů, kteří tupě zírali na nádherný oceán a poslouchali tříštění vln, které se v dáli rozbíjí o korálový útes. Je to celkem daleko, ale je to obrovský hluk. U místního pojízdného stánku s fast foodem jsme si dali bagetu a nějaký smažený trojúhelníčky a jiný tvar. Údajně je to zelenina. Nicméně to bylo velmi, velmi dobré. Po dalším relaxu jsme šli na apt, kde jsme se po telefonu domluvili s Michelem, aby nám na ráno zajistil auto. Flic En Flac stačí na 2 dny až až . Michel nám nechal i usb modem na internet a nějak se mu nechtělo fungovat. Telefonické nastavování bylo náročnější, ale bylo OK. Stejně to nefungovalo. Michel chytal nerva, jak je to možný, že to nefunguje, když je to správně. Uplně to chápu a čílil jsem s ním. Nevyřešili jsme to a ja už to nechtěl prodlužovat. Vzdavám to a vyrážíme do města na večeři s laptopem pod paží. Po projití hlavní třídy tam a zpět jsme zakotvili v baru AK47. V restauracích nikde nikdo není, v žádné. Je pak těžký vybrat, kde asi dobře vaří. V baru byli nějací lidé a tak jsme se uvelebili v ratanovým gauči. Důvod byl i ten, že tu měli wifi. Takže jsme se připojili, pár věcí vyřídili. Objednali si talíř s mořským mixem – výborný. Nejlepší jsou stejně krevety. Dali několik piváků, rozloučili se s obsluhou, která byla samozřejmě tmavé pleti. O to víc bylo vtipnější, že v logu baru byl terč a nápis AK47. Takže asi vždy trefa do černého . Doma jsem ještě zkusil mobilní net a najednou fungoval. Fajn zpráva. Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 518x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.