MaldaCZE

Nacházíte se:  blog  /  MaldaCZE  /  2013 Sardínie - první rodinná dovolená  / DEN 6 Villasimius, Simius beach

DEN 6 Villasimius, Simius beach

Itálie

Vytvořeno: 15.01.2014
Autor: MaldaCZE

Den 6. - pátek - Villasimius, Simius beach Dnešní ráno vyvádím, rodiče neví proč. Ale myslí si, že mě nebavilo s nima ještě chvíli být v posteli, aby mohli doplnit sílu. Já už jsem před sedmou byla fit a chtěla asi někam jít. Jenže venku ještě nesvítilo slunce a ani restaurace se snídaní nebyla otevřená. Takže jsem furt řinčela a pokusy mě zabavit byly jen krátkodobě úspěšný. Možná jsem byla unavená, ale spát jsem nechtěla. Tak hned, když jsme po snídani zase vyrazili na cestu, spala jsem už v první zatáčce. Probuzení jsem si naplánovala opět v cíli. Dnes byla cesta ještě delší než včera. Na kilometry zhruba stejně cca 100km, ale tady jsme jeli mnohem pomaleji v Cagliari, který jsme museli projet a posledních cca 30km, byla vyhlídková jízda, protože opět samá zatáčka a průjezd horama. Cestou jsme potkali pár pěkných pláží. Ta co nás zaujala na první pohled, byla vidět z auta v propasti pod náma. Dlouhej písečnej pláž. Byla to Solanas beach. Málo lidí, žádný komerční slunečník. My jsme ale měli plán až Simius beach vedlo obrovské laguny, která byla opět téměř vyschlá a plameňák nikde. Jen obrovská „poušť“, která byla ještě větší, než ta o které jsem psala před pár dny. Konečně jsme dorazili k pláži. Byl tam nějaký zákaz, ale italsky nerozumím a tak táta jel dál, navíc před ním tam jelo suverénně auto a tak ho následoval. Cesta už byla jen z písku mezi keři a po chvíli jsme dorazili na parkoviště mezi stromy před vstupem na pláž. Takže zákaz byl asi třeba jen pro kamiony. Simius je ohromná pláž, široká a zatím asi s nejjemnějším pískem co jsme zde potkávali. Na pravé straně se týčí opět další stará strážná věž a vlevo je v dáli vidět pole slunečníků. Popošli jsme pár set metrů dál a byli zase sami. Ne úplně, ale měli jsme svůj dost dlouhý kus pláže jen pro sebe. Tahle pláž se mi moc líbila. Mělká průzračná modrá voda a taky k tomu ještě teplá! Ehm, teplejší. Nakonec jsme zde strávili celý den a já se dostatečně vyblbla. Mamka si chtěla od černého pána brýle. Cena byla stanovena za 20 EUR. Vložil se do toho táta a řekl mu, že u nás tenhle fake stojí u vietnamců tak 50 kč, takže mu za to dá max 5 EUR ať nežere a vysmál se mu. Pan černoch souhlasil, nic jinýho mu nezbylo. Takže mamka má další brýle, a já můžu zase trhat nožičky. Začínala jsem být zase ospalá a tak jsem to dala vědět a pomalu jsme po dni vyráželi na cestu zpět. Do sedmi musíme být na hotelu, protože musíme vrátit auto a cestou musíme dotankovat. Zpáteční cesta byla rychlejší, protože jsme ještě zvolili trochu jinou trasu než tu první a jeli okolo města po jakých si rychlostních silnicích. Rozhodně se jelo rychleji a plynuleji. Při cestě jsem tedy ještě tankovali a na mě pan pumpař při tankování zase dělal opičky. Každej na mě furt dělá puťu ňuňu. A pak následovala zastávka na pláži u hotelu New Barcavela, který byl jeden z možných výběrů. Byl mnohem levnější, ale recenze a prezentace nic moc. Co se týče pláže byla tu úzká nudle, ale celkem dlouhá a pěkná, ta by mě asi neurážela. Možná lepší než ta naše přímo hotelová oblázková, ale ne tak fajná jako to vedle tý naší, která byla do 10 min pěšky. Vlezli jsme i do hotelu a zde už bylo vidět, že to je o třídu níž. Všechno tak nějak splácnutý a vypadalo to neupraveně a staře. Sanatorium jak říkali kluci v Malajsii, co mi táta vyprávěl. Ale na přespání stačí. Kdo ví, jak to tam je s jídlem , pokojema a personálem, to v recenzích právě vázlo. Jsem rád, že jsme se nejeli, i když jsme stále mimo hotel a trávíme zde málo času. Tady jsem si pláž už prošla v náručí vyspinkaná a spokojená. U večere jsem byla taky hodná a furt jsem chtěla pít ze skleničky a dělat věci co ostatní. Ale žádný křik a vztekání. Dnes zase usínací kolečko a zítra již jen na pláži v okolí. Už se nám to krátí a teprve si začínám uvědomovat, že jsme vypadli mimo denní shon v Čechách. Vytvořil: MaldaCZE   Zobrazeno: 315x.

Příspěvek nemá připojeny žádné obrázky.